Frequently asked questions

OBJEDNAL JSEM ŠPATNĚ, JSEM SCHOPNÝ ZMĚNIT POLOŽKU?

Po zadání objednávky bohužel nemůžeme provádět žádné změny položek v objednávkách. Alternativně můžeme objednávku zrušit, pokud objednávku ještě nezačalo zpracovávat naše přepravní oddělení. Vezměte prosím na vědomí, že jakmile se objednávka začne zpracovávat, objednávku již nebude možné zrušit, protože se připravuje k odeslání.

MOHU ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?

Stornovat objednávky můžeme pouze před zahájením zpracování objednávky u našeho přepravního oddělení. Jakmile byla objednávka zpracována k odeslání, objednávku již nelze zrušit/vrátit. V případě potřeby můžete balíček v době doručení odmítnout.

MOJE OBJEDNÁVKA byla odeslána na ŠPATNOU ADRESU?

Pokud jste potvrdili, že dodací adresa uvedená ve vaší objednávce je neplatná/nesprávná, můžete kontaktovat přepravní společnost a domluvit si přesměrování pošty nebo domluvit vyzvednutí na vaší místní poště. Alternativně, pokud historie sledování objednávky ukazuje, že kurýr vrátil váš balíček původnímu odesílateli, budeme moci provést nezbytné úpravy vaší objednávky, jakmile bude přijata zpět u nás. Prosím kontaktujte nás.

POLOŽKA CHYBÍ/NESPRÁVNĚ DODÁNA?

Po kontrole e -mailu vám zdarma zašleme předplacený štítek pro vrácení, abyste nám mohli vrátit zboží zpět výměnou za správný produkt. Zašlete prosím tyto informace na naši e-mailovou adresu.